Retourneren

Niet goed? Geld terug!

Wij streven ernaar om jou als klant tevreden te houden. Onze supplementen zijn van de hoogste kwaliteit verkrijgbaar en worden uitvoerig klinisch getest. Bovendien werken ze supersnel en efficiënt. Mocht je op de één of andere manier toch niet tevreden zijn met onze hoogwaardige producten, dan bieden we je de volgende ‘niet-goed, geld terug’-garantie:

•  Je hebt het product / de producten al geopend
•  Je hebt het product / de producten nog niet geopend

ongeopend product
ongeopend product

Product(en) niet geopend

Je kunt, binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop in onze webshop, alsnog van de aankoop afzien. Zonder opgaaf van reden. Je ontvangt in dit geval 100% van je aankoopbedrag van ons terug of je kunt je product(en) ruilen tegen andere producten uit ons assortiment. Eventueel met bijbetaling aan ons / (gedeeltelijke) terugbetaling door ons.

Hoe werkt het?

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op via: info@mycell-vitamins.nl
  • Vermeld duidelijk je volledige N.A.W.-gegevens + het ordernummer van je bestelling.
  • Wij sturen je een retourlabel met instructies toe via email.
  • Je hebt vanaf nu wederom 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Zorg ervoor dat je jouw pakketje netjes en stevig verpakt.
  • Retour sturen met ons retourlabel binnen Nederland via PostNL is gratis. Je kunt uiteraard ook via een andere vervoerder jouw pakket aan ons retourneren. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening. Dit is ook het geval wanneer je retourneert vanuit het buitenland.
  • Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen we dit via email aan je mededelen.
  • Vervolgens zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 1 werkdag terugstorten op de rekening waarmee je hebt betaald, via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald in onze webshop. Hou er rekening mee dat het – afhankelijk van je bank – enkele werkdagen kan duren voor het bedrag zichtbaar is op jouw rekening.
geopend product

Product(en) geopend

Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Je kunt gelukkig, binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop in onze webshop, alsnog van de aankoop afzien. Ook als je het product of de producten al hebt geopend. Je ontvangt in dit geval 100% van je aankoopbedrag van ons terug of je kunt je product(en) ruilen tegen andere producten uit ons assortiment. Eventueel met bijbetaling aan ons / (gedeeltelijke) terugbetaling door ons.

Hoe werkt het?

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op via: info@mycell-vitamins.nl
  • Vermeld duidelijk je volledige N.A.W.-gegevens + het ordernummer van je bestelling.
  • Wij sturen je een retourlabel met instructies toe via email.
  • Daarnaast sturen we je een korte vragenlijst, welke we je vragen uit te printen en in te vullen. Dit kan gewoon met pen of potlood. We leren graag van onze fouten en eventuele onvolkomenheden. Vandaar dat we je wat korte vragen stellen over de reden van retourneren en waarom je ontevreden bent. De ingevulde vragenlijst zal alleen intern worden gebruikt ter verbetering van onze bedrijfsprocessen en / of producten en zal niet worden gedeeld met derden.
  • Je hebt vanaf nu wederom 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Zorg ervoor dat je jouw pakketje netjes en stevig verpakt en vergeet de uitgeprinte vragenlijst niet mee te verpakken in je pakketje.
  • Retour sturen met ons retourlabel binnen Nederland via PostNL is gratis. Je kunt uiteraard ook via een andere vervoerder jouw pakket aan ons retourneren. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening. Dit is ook het geval wanneer je retourneert vanuit het buitenland.
  • Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen we dit via email aan je mededelen.
  • Vervolgens zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 1 werkdag terugstorten op de rekening waarmee je hebt betaald, via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald in onze webshop. Hou er rekening mee dat het – afhankelijk van je bank – enkele werkdagen kan duren voor het bedrag zichtbaar is op jouw rekening.
verkeerd bezorgadres doorgegeven

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven bij je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Dit kunnen wij echter niet garanderen en dit is je eigen verantwoordelijkheid.

Je bent succesvol ingeschreven voor onze nieuwsbrief
Dit e-mailadres is geregistreerd